long time, no seen, eller vad det är man säger.

Har varit sjukt sugen på att blogga senaste dagarna. Trots att ingen läser nåt här längre! :) Men det känns rätt bra det å. :)
Rider iaf en pålle vid namn Kithy nu.. :) Å imorn ska vi å hoppa lite på Sörtomta. Ska bli sjukt kul! :) Hoppas bara en viss Josefine slutar såpass tidigt att hon kan bli med som moraliskt stöd! Annars får min fina Jens bli med! :) Som jag för övrigt firar 3½ år med imorn.. :) Bästaste bästa Jääns. <3
Har för övrigt en önskelista på saker som vill flytta in hos mig just nu!
Ögonskugga från Dior, parfym från Escada, helskodda JW-ridbrallor, sporrar, ridstövlar. Vill även ha ett par färgade jeans, nya klänningar och nya tröjor! Tyvärr är jag fattigare än fattigast så jag får väl skippa alltihopa! ;) Men drömma kan man ju göra? : )
Nu orkar jag inte skriva så mycket mer, ska äta upp dom två sista negerbollarna å fortsätta kolla på Criminal Minds, perry grejer! :)
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0