24 april 2012.

Shit vad jag har varit hurtig idag!! :p Är sleten kan jag lova.. :)
Börja dagen med å slöa i sängen i typ två timmar innan jag kom upp.. Hade huvudvärk. :( Frukost å ut med lilla fröken Bus, sen åkte jag ut till Kithy. Red en ny väg idag, skitfin! Nya favoriten! :) Dock var jag tvungen å gå på asfalten ett tag, lite tråkigt men.. Skitfin grusväg, sen blev det igenom skogen en stund, å ut på grusväg igen. Red förbi ett tjarn å, skitfint! Ska ta kort nästa gång :)
Blev hem å byta om, Linnea&Baloo väntade på sällskap till promenad. :) Så vi gick härifrån till sågudden, där vi träffade Max. Vilket är Trojas "bror". Så dom två busa en stund å sen fortsatte vi till reningsverket, förbi verken och sen hem! Blev en kaffekopp med älsk å Hellberg å sen åkte jag till travbanan för en kurs.
Hade tre töser idag, blev en tur i skogen. :) När jag kom hem chillade jag lite, å efter ett tag åkte jag till Cathrin för å gå en promenad å försöka ha lite allmänlydnad med Troja och Leia. ;D Hade så duktiga vovveflickor så! <3
Sen kom jag iaf hem och dog i soffan, här sitter jag än! Varit kissnödig i en timme, men dit har jag inte kommit än. ;p Haha..
Imorn ska jag iaf å klippa mig! Sen får vi se vad dagen bjuder på! :)
Tänkte försöka ta en tur med Kithy till ridbanan nån dag å, men vill ha med mig en fotograf.. :) Får se hur det går! Så jag tänkte lägga upp lite bilder framöver ändå iaf! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0