23 april 2012

Har kommit ännu längre på min "vill-ha-lista", blev väl sisådär 20 punkter iaf. Å än är jag inte klar, haha. Har iaf lagt till saker som skor och en onepiece! ;D
Imorse var jag iaf å hjälpte Kikki släppa ut odjuren, var uppe alldeles för tidigt. Vilket lilla fröken bus också tyckte när jag väckte henne för å gå ut, vilket man inte brukar behöva..
Kom hem, somna om vid halv nio, hade klockan på tio och tio över ringde Linda å undra om jag ville jobba. Å självklart ville jag det! :D Så jobbat är det jag har roat mig med idag..
Älsk var söt och hade gjort mat tills jag kom hem, sen blev det teven en sväng och nu ska jag ta en promenad med fröken bus, behöver gå en sväng för å få igång blodcirkulationen igen.. :P
Kommer med lite roligare uppdatering imorn misstänker jag.. :)
(uppdatering för mina två trogna läsare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0