21 april 2012.

Inte så mycket som hänt sen sist.. :) Var och skrittade Kithy i fredags. Det snöade.. Mindre skoj. :p
Idag har jag haft en liten runda på stan med älskling, sen varit på travbanan å hjälp till. Så härliga ungar! :)
Efter det drog Kikki med mig till hennes farmor, fick kakor och kaffe! :)
Kvällen avslutades hos Elina med Linnea och Mikael, sen Partaj på teve hemma.
Har en massa vill-ha grejer just nu.. Antagligen mest för att jag inte har värst mycket pengar just nu. ;)
(minst) ett par nya ridbrallor, nya ridstövlar (dom jag köpte passade inte... :( sadface), jw-schabrak, färgade jeans, vita converse, nya tröjor, dior-ögonskugga och en escadaparfym! Det är vad jag kommer på just nu! Å även nya gardiner till sovrummet.. ;)
Imorn blire en tur till ARK å kika när Daniel rider, och i övrigt har jag mest planerat att åka till Kithy! :) Fina tjejen!
Äsch, nu tror jag att jag går och lägger mig, trots att Eurotrip är på teve.. :) Men älskling har somnat på soffan, å Troja har sovit i flera timmar?!
Äsch. Godnatt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0