19 april 2012

Igår hade jag och finaste varit tillsammans i 3½ år, dagarna springer iväg! :) Känns som det inte alls va längesen vi firade en månad.. Dock träffades vi inte på hela dagen.. Förutom 5 minuter på kvällen..
Var och hoppade med Kithy på kvällen. Red för Jenny på Sörtomta ihop med Marie&Valle och Emelie som red en av Jennys hästar. :)
Med tanke på hur lite jag har hoppat senaste åren och med tanke på att jag inte hoppat Kithy nå värst mycket så tycker jag att det gick bra! Dock blev jag utsleten efter ett tag, å då blev det mest pannkaka.. Så fick avrunda där. :) Sista rundan gick bäst, så passade bra att avsluta där! Är sjukt taggad tills nästa gång jag ska dit, vilket är om typ två veckor.. :) Hoppas dock dagens träningsvärk har gett sig tills dess ;)
Å idag var jag med Elin när hon var och skuttade lite för Thea. :) Kul att se! Så imorn blire en skrittur på damen! :D
Annars idag har jag varit å besiktat Golfen, träffat mamma, varit ute och gått ihop med Linnea&Baloo, diskat å ätit, sen kaffe och glass i Jössefors! :) Var med Elin å kika, sen hem och åt mat och slappat framför teven.. :) Blir väl en liten promenad till med Trojabus innan kvällen.. :)
(Å jag antar att det bara är folk som känner mig som läser här, så jag inte behöver förklara vem Troja är? ;)
Från en av filmerna från igår. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0