måndag, 21 november 2011.

Fick helt plötsligt lust att blogga! :p
Snabba drag; jobbar på centre en del, har Jerry nu när Kikki hoppar på kryckor och har även Picasso när jag hinner. Tåget är jag tyvärr kvar på, å verken är jag å ibland. :p
Red iaf Jerry igår, lånade Picassos hoppsadel till honom. Jag sitter nämligen som en kratta i westernsadeln. :( Vissa saker gick sjukt mkt bättre, vissa inte alls. Haha. Men de gick överlag bättre än annars eftersom jag kunde sitta normalt. :) Riktigt nöjd!
Annars städade jag å lite så. Bettan var här å fick tacos å kaffe. Sen blev det en sväng till Elina å Norton <3.
Idag var jag i stallet imorse, Jerry var tjock i ett bakben. :( Blev med Elina t röntgen, andra gången på tre dygn. Sen till henne på fika. :) Hem, satt, Kikki hälsa på, blev med henne, hem, bytte om, hämta Bettan som blev med till stallet när jag red Picasso. :) Nu är jag hemma å älskling nördar tevespel. Ska snart äta, sen ska jag till tåget. :p
Måste bara skryta om mina fynd häromdagen. 3 par skor för 60:-! :D Glad å nöjd tjej!
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0