tisdag, 10 maj 2011.

Två dagar på rad, fan inte dåligt! ;)
Idag har jag haft fullt upp, även lyckats böja min källarnyckel! Bradär..
Tränat, tvättat, duschat, gått med hundar, hälsat på mamma, burit upp hö, chillat & gjort iordning på balkongen litegrann. Ooooch jobbat! :)
Dock var jag jävligt skeptisk till att gå in med grejerna när jag var klar.. Satt/låg nämligen nån alkis nästan på dörren in.. Så jag ringde taxi och frågade när han var tillbaka, och just då var han vid palmviksrondellen så det var najs! Dock verkade alkisen helt borta, så det hade nog varit lugnt oavsett.. Satt inne på taxi och kikade lite på teve efter jag bråkat klart med faxjäveln. Visade sig dock att sladden var trasig! Haha..
För övrigt så hade alkisen lagt sig till rätta på perrongen när jag åkte. Kan fan inte va varken bekvämt eller nåt annat vettigt heller för den delen att ligga på en perrong. Godstågen åker ju fan förbi fort, och det blåser inte lite kallt.. Men men..
Imorn blir det att chilla en sväng med Kikki å Louise! Och efter det kanske en tur till Deje med Stina the geek. :) Å kvällen på hästarna! Undrar om tre går ute och tre står inne imornnatt också? Borde nog ta reda på det känner jag! :P
Nåja, fant-bloggen är för övrigt också uppdaterad! :) Blir nog mer imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0