listjävel :P

Tack Stina, jag känner mig verkligen tvungen att göra denna listan. ;)

Vem ringde dej senast?
Mamma, tolv timmar sen! (känner att jag är sjukt poppis!)

Vem smsa dej senast ?
Stiiiiiina. :)

Vad stod det ?
:)

Får du ofta sms ?
Ibland, vissa dagar knappt några och vissa dagar många. :P 

Blir du glad när du får sms ?
Nja... Beror på vad jag gör. :P

Vem skickade du sms till senast ?
Stajna.

Vad stod det ?
Ja :D

Vad står det i ditt 5 sms ?
Åk nu du:)

Vad står det i ditt 8 sms ?
Får du tid kan du ge matockså när hon väl är inne annars tar jag det sen :)

Vad står det i ditt andra sms ?
Ja dom får de.. de gör ja ;)

Så, nu har jag bevisat att jag gillar muffins! (som jag för övrigt bakade en massa igår..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0