torsdag, 6 januari 2011.

Awiie. Är rätt trött, ska upp om inte alls många timmar, men skitsamma. :o Ska lägga mig efter jag uppdaterat här lite.

Vakna vid elva, tyckte att jag kunde sova ett tag till, så ravade mig upp vid ett. Förkylningen är bättre idag, riktigt najs! Halsen är mycket bättre iaf. Gick iaf upp och gjorde fruktsallad förut, fick bli frukost. Spelade en liten sväng, gick ut och grävde fram bilen. Jens var snel hest och hjälpte mig. <3 Åkte till stallet och kikade när Stina red lektion för Jeanette, såg bra ut! :D Fast jag snodde Skruttis efter en stund, vi gick en massa och sen lekte vi med sopborsten i stallet, så gick vi lite mer. Tog med Stina hem och färgade håret på henne. Avskyr att blondera folk, jag lyckas alltid få det liiiiiiiiiiite ojämnt. :o Lagade mat och kikade på teve, sen åkte Stina till stallet/hem. Jag halvsov lite och kollade på teve innan jobbet. Såååklart så har städvagnen åkt med till Sthlm igen å, men Petra hade gjort iordning vår lilla reserv iaf. :) Men hade typ inge materiel, så det var drygt. MEEEEEEEN! (ochnej, inte så som han låter i reklamen..) Så är det ju röd dag och jag får bättre betalt. :D Lånade as usual Stina när jag slutade. :) Rätt duktiga på att prata har jag kommit fram till, klockan blir alltid alldeles för mycke innan jag sover. :o

Imorn ska jag rava mig upp så jag hinner säga hejdå-och-ha-det-så-kul-och-glöm-inte-bort-mig till världens bästa Sunniva som kilar iväg till Indien en stund. Sen blir det till stallet och fixa åt finaste PP och antagligen longera henne en sväng. :)
Ska bli lite bättre med att ladda upp bilder å. :o

Kommentarer
Postat av: Marri

jag tänkte direkt på han i reklamen! Tur att du skrev efter att det inte var som han

2011-01-07 @ 15:19:06
URL: http://snoppmarri.blogg.se/
Postat av: Camilla

den var ändå död :( haha!

mer bilder melinaaaaaa :D

2011-01-09 @ 21:30:35
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0