torsdag, 13 januari 2011.

Hundarna var glada när jag kom, och Mitcho sprang i snön idag! Han är så söt. Scilla sprang och var söt också, men det hör ju till vanligheterna att hon springer. :o
Åkte hem, väckte älskling, diskade, duschade och lagade mat, - pasta och carbonarasås. Fancy!
Tog mig en tur till Konsum och pantade ur baksätet på bilen, sen upp till Fallet för att mocka åt Jerry. :) Daniel var där, han hade ridit. Alltid kul med nån att stri med! :) La Jerryboys mat i krubban och gick ut och gav honom en morot innan jag skjutsade hem Daniel och åkte till stallet. :) Mikaela kom typ när vi skulle åka å.. :)
Tog över mockningen från Stina, hon såg lite vilsen ut, meheh! Efter att vi dolat lite så lekte jag ridlärare åt Stina när hon red Picasso. :) Förutom att jag inte kan leka ridlärare så tycker jag det gick helt okej! :D Fixade åt hjärtat och åkte hem.
Lagade mat, pannbiff och potatis, och självklart sås. Blev sådär, hade kryddat dåligt. :o Nu kollar jag på Masterchef USA, i brist på annat. Ska och jobba om en timme..

Imorn blire på tur med hjärtat, Kikki och Jerry! :) Ser jag fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0