tisdag, 18 januari 2011.

Tisdagen började med hundpromenix, sen vidare till HK för ett spinningpass. Fyfan vad hårda cykelsadlarna var då, höll på att dö! Dom var fan värre hårda än vad det var jobbigt. :( Hem och duscha, sen diskade jag faktiskt litegrann. Tog en fika med Ala på City, och efter det åkte jag till stallet och passade Skruttis när Jeanette red PP. :) Skruttis var jätteglad fram tills hon nääästan hade ridit klart. Sen var han trött och otroligt gnällig, så dom åkte hem så fixade jag det sista med PP. :) Åkte hem, chilla, kolla på teve, åt och sådär som jag brukar innan jag ska jobba. Sen åkte jag till jobbet, och då hade städvagnen kommit tillbaka, whoho!
Spelade även som sagt lite wow när jag kom hem. :D


Sugen på att sminka nån igen... Stina anmälde sig frivillig fredag eller lördag, perry väl! :D
Borde färga håret också, på mig alltså.. Hmm, får bli nästa vecka. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0