tisdag, 11 januari 2011.

Vaknade vid typ tio i 6 för att jag var täppt i näsan, var vaken en liten stund. Älsklings klocka ringde vid 6, men jag har visst smittat honom så han gick inte till skolan idag. :/
Jeanette ringde och fick bli väckarklocka vid halv ett, stackarn hade skadat fingret. :(
Sen blev det soffa och säng om vartannat fram till fyra när Sillen ringde och var lite ledsen och ville att jag skulle komma dit. Åkte dit, stre en sväng&så. Kände dock att jag inte borde kört bil, var alldeles för ouppmärksam på allt. :o Tillbaka till stan, konsum, snodde med Stina, sen Kocki, jag och älsk åt mat. Jag sminkade Stina (inlägget neranför), sen blev det dröl och så kidnappa jag även med Stina och gav hästarna kvällsmat. Mötte Kikki på vägen hem så åkte till Fallet och sa hej till henne och hästarna.
Fick åka bakom NNO'n hem till Kikki å för den krångla som bara den, la av och grejer. ;o Skjutsa hem Stina och sen blev det film för mig och älskling; - Toy Story 3! Nu börjar CSI Miami så jag tänkte kolla på det och sen sova!

Imorn hade jag tänkt vara helt frisk, så då börjar verkligheten igen! :)

Jag och tjockis-HG för ett tag sen. Han låg seriöst där och sov ett bra tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0