söndag, 9 januari 2011.

Kan ju börja att berätta om fredagen, började med att älskling väckte mig när han skulle till jobbet, 940n starta inte så han fick låna min pärla istället. Somnade inte om på hundra år typ, gick upp strax före tio. Fortfarande inte ett ljud i 940n, så ringde efter Kikki som kom och var starthjälp! :) Åkte till Solvik och Sunniva vid elva, fick frukost&så där, kramade henne lite å så, och kollade om jag fick plats i nån av väskorna... Så var inte fallet. :( Åkte och hämtade Stina, åkte till stallet, mockade&fixade mat och hö, sen blev det att jag longerade hjärtat. Tror faktiskt aldrig att hon lyssnat så bra på mig när jag longerat förut. :) Åkte hem och duscha och fixa lite, sen till Jössefors för att åka till köpcentret med älsk. :) Han köpte sig nya skidor och ett underställ. Jag köpte mig ett underställ, en rosa vattenflaska, en till tavla, en ögonskuggspalett och tro det eller ej, inget godis! :) Åt pizza på Pizza Pino också, sjukt gott ju! Åkte inom Jössefors en sväng, sen hem igen. :) Var gött att inte jobba kan jag lova! Satt vid datorn och kollade på teve mestadels av kvällen. :)

Lördagen skrev jag om i ett annat inlägg, men idag, söndag, har jag försökt sova bort min förkylning. Går sådär, snorar och nyser som fan! Gick upp vid två, sen kom älskling hem igen, och han hade köpt med mjölk och godis. Så jag åt frukost, spelade lite, gjorde mig iordning och så åkte vi till Jössefors och åt mat. :) Fick kaffe och glass till efterrätt å! Kom hem och kollade på Toy Story 2, satt vid datorn i en timme och nu halvkollar jag på Eragon, älskling har gått till Stefan en sväng. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0