söndag, 30 januari 2011.

Mjani, haft en helt okej vecka! Var ju långledig denna helgen å, riktigt gött!
Igår var jag och älsk på Erikshjälpen en sväng, hittade inget. Sen blev det iväg till hjärter dam och rida en tur ihop med Kikki&Jerry. Skitfint väder men blåste som fan! Så blev inte värst lång tur.
Sen fick jag backa släp, Daniel kom så snällt och frågade om jag kunde backa in det. (;

Hem, dusch, sen Challa med Kikki, köpte lite allt möjligt. Bland annat första säsongen av Familjen Macahan! :'D Käärlek! Och två nya necessärer! Med lejon och flodhäst på. :)
Åkte till stallet och tog in damerna, Jens fick komma dit med min bil och bensin å. Kikkis la nämligen av typ i Fiskevik men vi tog oss ända till stallet ändå!

Jag och älsk åkte till Age, gick till konsum och köpte mat och sen lagade vi mat ihop med Age. :) Åkte till Jössefors på kaffe och lånade med oss 940 hem, hämta upp Stina och så dröla vi lite.
-Och det var slutet på lördagen.

Imorse var jag uppe med tuppen, halv sju för att va exakt. Hämtade Stina och tog ut hästar och fixade åt Picasso. Sen hem och duscha och så åkte jag och älsk till Karlstad. (Fast jag sov hela vägen dit. Mehehe..) Blev Hööks en sväng, prövade stövlar, inge kul! :/ Sen åt vi lite på Max, åkte till Bergvik där jag hade rådamp över att jag inte kan ha jeans, sen blev det Ikea och bättre humör. Hjälpte lite. :) Kollade djuraffären i Skåre på vägen hem också. :)

Handlade, hem och åt, sen blev det Jössefors för kaffe. Tvättade bilen på vägen hem, så nu är han svart igen. :D
Kollat på Wallander och nu äre CSI. :) Ska snart sova!

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Hoppas du får en fin Tisdag! Händer det något speciellt? :)



Om det intresseras så kika in tävlingarna som är igång. Ifall du gillar hårprodukter eller kanske vill synas i min blogg hela helgen? Kika in kategorin Tävlingar. KRAM

2011-02-08 @ 10:42:55
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0