söndag, 2 januari 2011.

Blev faktiskt att jag gick till stallet igår! Sååå nöjd! Lånade älsklings mp3 så det gick bra. :) Blev faktiskt riktigt peppad på promenader i fortsättningen... :o Ska försöka iaf!
Missade ju såklart när alla red, men fick klappa på lite hästar iaf.. Fick skjuts hem av Kikki, var inne på Konsum och köpte tacos å. Hem och dröla lite och fixa tacos. :) Kollade på Toy story (ettan) och sen på Rallybrudar. Hannes kikade förbi en sväng också. Tror inte han riktigt fatta vad som var bra med Rallybrudar faktiskt. Själv är jag riktigt sugen på en rosa Amazon, hade varit jävligt najs! Vill ha en gul Mustangcab också. :) Menmen, det får bli när jag är rik!

Idag vaknade jag tjugo över nio men halvsov till typ elva. Gjorde mig iordning, skulle ta tacos till frukost, och juuuust när jag la på creme fraichen, som var det sista jag skulle ha på, så åkte tallriken rätt ner i golvet, gick i en jävla massa delar och det var mat över hela köksgolvet! Torkade upp, hämtade dammsugaren, som för övrigt tappade ett hjul när jag stängde av den... Sen moppade jag i köket och då dampade såklart moppgrejen! Fyfan vad sur jag var! Åkte och hämtade Stina och åkte till stallet istället! Mycket bättre.
Jeanette red Picasso på plan och Camilla var där och kikade! Riktigt kul att träffa Camilla, hon berättade en väldigt glad nyhet å! :D Jag och Stina åkte iaf upp till Fallet i Camillas bondebil när Jeanette släppte ut PP i hagen igen, riktigt tuff bil ju! Prata med Louise, Kikki och Daniel + hästar uppe på Fallet, innan dom skulle ut på tur. :) Gick in och prata med Mona + hundar, Michaela och Spök också! Åkte tillbaka ner till PP's stall när Michaela skulle till plan&rida. Drack kaffe och stre en massa. Kikki, Daniel och Louise kom förbi när dom var tillbaka från turen å. :) Mycke hästar&mycke folk, perry som fan! Folk drog sig hemåt/tillbaka till Fallet och jag och Stina gick in i stallet. Stina mockade åt Lista, så fyllde vi på lite torv till Lista och PP, sen åkte jag och köpte Kockimat. Kom tillbaka och kika när Staaajna red på plan, fick rida Lista en sväng å! Sötnöthäst! :) Anki, Michelle och Josefine kom till stallet när vi gick in och mocka å, trevligt! Tog in Picasso och sen vare stallmöte.. :) Och Skruttis var med! <3
Skjutsa hem Stina efter mötet, hem, hämtade träningskläder och drog ett Bodyjam releasepass på HK med Toffel. Hade nog varit askul om jag hängde med nåt alls och man inte krockade med nån vart man än kollade... Hem, åt, kollade på Robin Hood med älskling, den var riktigt bra! :) Sen har jag drölat lite vid datorn och nu kollar jag på triologin med CSI som gick under veckan, repris nu... Men just nu är det reklam och jag ska hämta mig nåt ätbart tror ja! :)

Tvätt&jobb imorn vad jag vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0