söndag, 16 januari 2011.

Hade klockan på tio, men den vaknade inte jag av så älskling drog upp mig vid elva. Duschade, frukost, smink å leta kläder. Sen bar det iväg på kalas!
Min Toffel fyller 21, graaaaattis igen! <3 Fick kakor, kaffe och tårta. Mums! Var kvar där ett tag, fick skjuts hem av älsklings mamma eftersom vi lämnade tillbaka 940n. :( Jag bytte om, åkte till stallet och lekte lite med Skruttis/stre med Jeanette. :D Spelade in film på Skruttis när han gick också, så söt! Åkte till mamma med tidningar jag hade i bilen. Hon hade vatten som läckte in i köket. :/ Och i badrummet... Fick kaffe och macka, jag och Putt åt ost! Sen blev det hem, fick loss Marris bil, så åkte bort med den och fick skjuts hem, satt vid datorn i tio min och sen tillbaka till Toffel för mer kakor, kaffe och tårta. Åt massa jordgubbar å. Hem, slöa. Åt lite, slöa, kolla på En prinsessas dagbok, slöa, sen dampade jag på att kanalerna slutade existera. Jag kollade på CSI och sen blev det myrkrig, som det har varit i snart en timme nu.... Störande!

Har massor att göra imorn, fixa åt + rida hjärtat, gå med vovvarna, tvätta och jobba!

När vi försökte leka lite western. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0