onsdag, 5 januari 2011.

Måndag vare tvätt, Skruttispassning (han var jätteduktig, gick ifrån ridplan till stallet alldeles själv!) och dröla lite i stallet som stod på listan. Tåget var 50 min sent. Var en sväng med Stina efter jobbet.

Tisdagen började 1½ timme efter planeringen, red iaf ut på underbara PP ihop med Stina och Lista, Michaela och Spök. Skrittur runt Prästängen, i snöstorm typ, haha. Picasso trippade lite på vägen hem, men tyckte hon skötte sig lika bra som vanligt, trots att det var längesen jag och hon var ute på tur. :) Kollade på stövlar på Granngården å, och var nere på Galleri 39 och kollade på fotoutställningen som Jens fotoklubb har där. Hem, jag och HG halvsov på soffan när 2½ men var på, sen kom älsk hem med pizza. Åkte och jobbade och tåget var i tid, dock märkte jag att jag dragit på mig halsont och feber. :/ Var med Stina efter jobbet igår å. :)

Idag var älsk hemma från jobbet, kände sig dålig. Men han har blivit bättre under dagen iaf. :) Mamma kom hit med Putt vid elva, och vid tolv var jag och Putt i stallet och gjorde mat till Picasso. Åkte till Fallet och prata med Kikki lite å, och Putt sprang som en liten dåre. :) Kom hem, jag och Putt somna på soffan båda två, kände inte att jag var nå pigg alls.. Jens laga mat, så kom mamma en sväng, sen åkte hon och Putt hem. Tog en dusch, åkte och gav hästarna kvällsmat och sen vidare till Kastanjegatan och åt kakor och kollade när älsk, Toffel, Sunniva och Larsen spelade Mario. Sen vi kom hem har jag kollat på Snuten i Hollywood och det gör jag fortfarande, men känner att jag borde sova. Men jag är för nyfiken för att lägga mig, även om jag sett filmen flera gånger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0