onsdag, 19 januari 2011.

Var sjuuukt seg innan jag lyckades rava mig ut med hundarna. Väl där så märkte jag ju såklart att jag glömt nyckeln hemma! Bah. Fick åka en vända till. Gick med dom, åkte och hämtade Sillen hemma hos henne efter det. Och ut till stallet. Fixade mat eftersom skottkärrorna var upptagna, sen mockade jag. Tog in hjärtat och gjorde iordning henne för en lektion för Jeanette. Stina och Sill kollade på. :) Blev att endel bilder! :D
Gick absolut hyfsat! Jag är nöjd med dagens pass. Dock kände jag av spinningen från igår i knäna, dock bara när jag red. :P Men förutom det så är jag nöjd! Fina fina hästen. <3 Fixade iordning Picasso inför natten och sen satt jag och Sill och väntade på att Jeanette och Marri skulle komma med hö. :) Så när dom gjorde det fixade jag hö! Sill åkte med Marri hem och Stina tiggde skjuts av mig.
Mötte upp älskling på Konsum, köpte mat, åt mat, sen blev det Afro Power Dance nere på HK för min del! Riktigt kul. Men min axel fick rådamp tyvärr, typ muskelknut. Haft jätteont sen igår, så det sket sig med att jag skulle va med på BodyBalancen också! :( Men la mig i hydrojeten eller vad den heter ett tag och sen åkte jag hem.
Teve och mat, sen teve och godis. Ungefär så min kväll sett ut! Är rätt sleten måste jag medge. :o

Hade tänkt att sova tidigt men nu är klockan efter ett idag igen! Kollar på CSI Miami men tänkte lägga mig när det är slut. :)

Blev en del bilder från idag som sagt, orkar absolut inte lägga upp alla! Men några blir det iaf! ;D

 


En liten fin bild på min slav. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0