måndag, 10 januari 2011.

Kan ju nämna att jag råkade fastna i boken jag läser, Den svarta löparen, så jag läste ut den vid fyra. Vid halv sju vaknade jag igen och var totaltäppt i näsan och skitpigg. Tog liiite blåbärssoppa och somna om iaf.

Vakna till liv vid elva, försökte bli levande, åkte och gick med hundarna. Dock inte så långt med tanke på hur jag mådde. :/ Handlade choklad och blåbärssoppa på vägen hem. Fixade tvätten och ringde och sjukanmälde mig. Satt vid datorn, dröla med tvätt, duscha, somna och sov typ två timmar, dröla lite med älskling, sen laga han mat åt mig. Har suttit på röven i soffan mestadels av dagen med datorn i knät, lär göra det en stund till också.
Stefan kom hit en sväng, jag fick en asgod muffins! :D

I lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0