lördag, 15 januari 2011.

Älsk väckte mig 12, fyfan vad gött det var att sova! :D Blev en sväng på affection och sen Erikshjälpen. Blev ett läppstift och en ögonskuggspalett på Affection och ingenting alls på Erikshjälpen. :o Kan lägga upp bild på sminket nån dag ifall nån är intresserad? :)
Blev en sväng till Högdata där Alex och Dan var. Jag snodde pizza av Alex, det var gott! Guldkusten om jag inte minns fel? Hem och bytte om, drog mig sjääääälvklart mellan bilen och dörren in. Fick ont i röven, knät och en hemsk huvudvärk. :/ Åkte till stallet, mockade, fixa mat, hämta häst, borsta häst, skritta fram häst, rida bomarbete med häst, skritta av häst. Lektionen gick faktiskt skitbra! Fast jag blev lite nojjig när PP halkade till, benen försvann. :o Marri blev med och passade Skruttis å. :D Ellerja, hon kom dit när jag sa att hon skulle det iaf. ^^
Kikki gjorde markarbete med Lista, Stina kollade på vad dom gjorde, Mona red Spök och jag gjorde bomarbete med Picasso för Jeanette. Plan kändes inte så jävla stor då alltså. :o
Fixade hjärtat, sen hem för dusch, smink och sånt och vidare till Jössefors för middag! Goooott! Sen tillbaka till stan, stallet. Drog med mig Staaaaaajna och kvällsfodrade pållarna. Åkte hem till mig, Marri var redan här. För hon hade parkerat fast sin bil utanför... Den fick vi inte loss så den fick stå tills idag (söndag alltså). Sminkade Marri efter vi hade gett upp med bilen, svart sotning! Sill, Lammköttet och Sara kom efter en stund och jag kan ju minst säga att det var ett hönshus här inne fram tills vi kom fram till att dra och käka på donken! Men kul vare. :D
Blev som sagt donken, sen dröl i bil, hem hit och gjorde fruktsallad och kollade på sista delen av Beerfest innan jag skjutsade hem Stina och Marri. :)
Somnade direkt kan jag säga, sjuuukt trött igår!

Bild ifrån fredagens tur. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0