lördag, 1 januari 2011.

Gott nytt år hörrni! :) 2010 gick så sjukt fort, förstår inte vart all tid tar vägen
Blev pizza för mig och Kikki i torsdags, sen dröla vi lite och jag åkte hem, bytte om och åkte till ARK och hoppade bana med Lomeda. :) Tror nog vi skulle komma riktigt bra överens bara vi lärde känna varandra! Tycker iofs att det gick absolut helt okej när vi hoppade banan! Dom hindren hon rev var det mitt fel att hon rev, så jag tycker hon var duktig! :D Åkte iaf ut till stallet och sa hej till Stina som skulle rida Lista när jag kom dit, stod och dröla lite och sen åkte jag hem. Juuuuust när jag kom till ytterdörren ringer älskling och frågar om jag ska komma ut till Jössefors och äta.. Så jag gick in, tog en snabbdusch och åkte till Jössefors och åt mat. :'D Var där, åkte hem, kollade på teve och sen blev det en halvtidig kväll iaf. :)

Igår gick jag faktiskt upp i hyfsad tid, och satte mig och spelade i typ 1½ timme innan jag åkte till stallet! :o Är level 8 nu, mehehheehe! Åkte till stallet, mockade, gjorde mat och fixade hö. Skulle hämta PP i hagen men hon dröla lite och galoppera några varv innan jag fick ta med henne in, tätting! :) Gjorde iordning och skrittade upp! Jeanette kom och la ut lite bommar, så red lite bommarbete i trav, gick skitbra! Skulle testa i galopp, och i samma veva kom två islandshästar in på plan. Kan ju jämt bara påpeka att PP var aaaaningen laddad och det gick skapligt fort.. Sen höll jag på att flyga av kändes de som, kom en rad med bock.. Jeanette fråga om hon skulle hoppa upp, och de fick hon att göra. Hon red av mestadels av bockningarna så fick jag hoppa upp igen. Gick bättre igen på slutet, både travbommarna och galoppbommen på volt. Så är rätt nöjd, men fortfarande besviken på mig själv att jag gick av... Menmen, inget att göra åt nu. :) Var riktigt skönt att rida rätt häst igen iaf! Älskade, älskade Picasso. <3

Åkte hem, duscha och gjorde mig iordning, åkte till Jössefors och åt skitgod mat! Drack kaffe där och åkte hem och fixade håret. Sen gick jag och älsk till Age, men pga att de blåste så förbannat så låg ju inte håret på långa vägar så som jag hade velat haft det.. Var där och stre en sväng, sen gick jag t Marcus. Var där ett bra tag, gick ner till torget för tolvslaget och så kom älskling och dom andra också just innan tolv! Myspys. Sen gick vi tillbaka till Marcus, satt där ett bra tag till, sen kom älskling dit också. Stre och härja lite, sen tog jag, älsk, Marri, Tommy, Andreas och Sill följde hemåt. :)

Idag har jag lyckats äta frukost och nu kollar jag på Ivanhoe, men tänkte ta mig en promenad ut till stallet nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0