fredag, 14 januari 2011.

Blev lite försenad uppdatering, haft fullt upp fredag, lördag och idag, -söndag.


<3

Blev inte många timmars sömn mellan torsdag och fredag iaf! Kikki hämtade mig halv tio, åkte till OK och fick oss lite mat, sen till stallet. Jag mockade, fixade mat och tog in och borstade hjärtat. Gjorde iordning oss och gick bort till Fallet och mötte Kikki&Jerry. Red runt Prästängen, riktig mystur! Märks att Picasso gillar Jerry iaf! Hon är söt. :)
Gjorde hö och lindade upp lindorna, sen åkte jag med Kikki till Solvik och gick med vovvarna!
Efter det gick jag till Kikki och stre lite, sen kom älsk och hämtade mig. :) Hem, dusch. Åkte ner till stan, och in hos mamma en sväng. Köpte (ellerja, älskling betalade så jag fick) en hatt! Skitsöt sak, svart med typ nät. Ska lägga upp en bild nån dag! Sen blev det födelsedagspresentsköp till Toffel som fyller 21. Blev en halsduk. :) Hittade lite annat på Lindex som jag la undan så att mamma fick hämta det. :D Skulle gå till bolaget, hittade en röd 745 med en svart hund i. Lille Ossi <3 Pappa kom och släppte ut han och stre lite med honom innan vi gick in. :) Gick tillbaka till mamma för att säga till henne att hon skulle betala saker åt mig på Lindex, vilket slutade med att jag fick bli med dit igen. Men köpte med mig en scarf från den lilla affären först!
Till mig blev det tre par trosor, en läppenna, ett typ hårband med rosett (ser ut som Mimmi Pigg med det på, rätt sött.), örhängen och en morgonrock! Tack mamma. :D Hon köpte en morgonrock till sig själv också.

Åkte hem, kom fram till att mina nycklar låg inne, och Jens var i Jössefors... Hans pappa hämtade honom när jag och mamma gick in på Lindex... Fick ta och åka till Donken och få mig en cheese, sen kom älsk och öppnade åt mig! La mig och sov en stund, sen blev det pizza (okej, kyckligkebab i bröd) med älskling och grannisen Hellberg! Slöing och lite godis, Mumiens återkomst och sen jobb! En timme sent tåg, femvagnars och slutade vid ett! Pääärry! Hämtade Stina och tjöta lite med henne ett tag innan jag åkte hem!

Världens mest taggade häst! (Eller hur det var?) Älskade Picasso. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0