torsdag, 24 februari 2011.

Humöret är så många gånger bättre idag än igår!
Dock somnade jag vid 6 imorse och fick bara 4½ timmes sömn, så varit lite sisådär idag!
Vakna, ringde på en bil, fick inge svar. Inte på hela dagen.. "Abbonenten (eller hur det stavas) du söker kan inte nås för tillfället, var vänlig försök igen om en liten stund." Ravade mig iväg till stallet, fixa mat å lindor åt Picasso. Jeanette hade nämligen tömt boxen så jag slapp mocka, mehehehhe! Marri kom förbi, åkte till Granngården och köpte torv, sen upp till Fallet och mockade&så där. Hade nämligen Jerryboy idag. :) Red vid kanal med Marri och Tinder, riktigt mysigt förutom att det var sjukt kallt! Och vi såg hundar, hundar, hundar överallt... Hem, åt kall korv med bröd, tillbaka till stallet. Älsk följde med, la in torb&sådära till damen, sen åkte vi till Jössefors. Skalade potater, halvsov, stre, åt, fikade.
Tåget var en timme och 25 minuter sent, men min lilla suveräna tönt Staaajna följde med mig ner som sällskap! Dock prata hon mest med Jeanette i telefon. ;)
Städade tåget, prata med han som kör taxi-Mercan, SHell för korv och mos, ätit det, nu ska jag snart sova för jag mår illa pga sömnbrist!


Just bara för att jag har tråkigt..


Tönt
Jag har blivit instängd på toaletten ()
Jag har blivit dissad (x)
Jag har glasögon ( )
Jag har byxorna över naveln ( )
Jag har blivit kallad tönt (x)
Jag har bra betyg (/)
Jag har/har haft tandställning (x)
Jag tänker inte mycket på mitt utseende ( )
Jag har mindre än 2 kompisar ( )
Jag har blivit mobbad på ett eller annat sätt (x)
Jag tycker schack är roligt ( )
Totalt: 3½


Fjortis
Mitt utseende är mitt liv ( )
Jag använder "brunkräm"/brun utan sol året om ( )
Folk har kallat mig korkad (x) (nån gång lär jag blivit kallad det :D)
Folk har kallat mig fjortis (x)
Jag lyssnar på remixade babyröster ( )
Jag är blond ()
Jag tycker att jag är snygg ( )
Jag festar varje helg ( )
Ifall jag tycker att någon är ful, säger jag det högt, helst så att personen hör ( )
Totalt: 2

Emo-kid
Jag lyssnar på emo ( )
Jag är piercad (x)
Jag har svart hår ( )
Mina block i skolan är nerkladdade med låttexter/dikter ( )
Jag gråter ofta ( )
Jag skär mig/har skärt mig ( )
Jag vet vad sXe står för ( )
Jag har snelugg ( )
Jag spelar i ett band ( )
Jag använder kajal/eyeliner (x)
Jag har blivit kallad emo ()
Totalt: 2

Brat
Nästan alla mina kläder är märkeskläder (/)
Jag använder mycket hårgelé/wax ( )
Jag tar aldrig bussen ( )
Mamma betalar ()
Jag åker utomlands varje år ( )
Jag spelar golf ( )
Jag har blivit kallad snobb/brat ()
Jag har blivit kallad korkad (x) (i guess?)
Jag posar på mitt klassfoto( )
Jag är solbränd året om( )
Jag äter på restaurang varje vecka( )
Totalt: 1½


Ghetto-kid
Jag använder keps varje dag ( )
Jag använder stora munktröjor (x)
Jag har häng ( )
Jag har ett kompisgäng som jag hänger med varje kväll, gärna bakom spritaffären ( )
Jag använder ord som "din mamma", "mannen" och "yo" (/)
Jag hälsar på mina polare med en dunk i ryggen ( )
Jag lyssnar på hip-hop ()
Jag har slagit ner någon ()
Jag har hamnat i bråk med polisen ()
Jag hamnar ofta i bråk ( )
Jag skolkar ofta ()
Totalt: 1½

Datanörd
Jag använder uttryck som lol, n00b, rofl, ffs och omfg (x)
Jag skriver cya istället för see you ( )
Jag spelar WoW (x)
Jag spelar något annat spel online ( )
Jag skriver lol, brb och omg IRL (x)
Jag är inne på datorn varje dag (x)
Jag är i level 60 eller mer på WoW (x)
Jag vet vad rofl & lmao betyder (x)
Jag är nästan aldrig ute ( )
Jag har mörka ringar under ögonen ( )
Totalt: 6

Partille-Johnny
Du har två till 12 snoddar på varje ben ( )
Ditt hår består för det mesta av wax ( )
Du äger en bandana ( )
Du äger ett par Shutter Shades som har färgen rosa, grön eller vit ( )
Du lånar din syrras snoddar ( )
Du plattar håret på morgonen ( )
Ditt hår står rakt upp ( )
Folk kollar först på ditt hår och sedan dina ben när du går på stan ( )
Ditt bdb namn slutar på boooiii eller liknande ( )
Du blandar oftast två till tre olika sorters wax på morgonen ( )
Totalt: 0

Kan härmed stolt avslöja att jag är en datanörd, oh yeah! LOL! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0