torsdag, 10 februari 2011.

Alltså visst, jag är skitglad att jag har ett jobb. Men just nu är min enda åsikt; fyfan vad jag avskyr mitt jobb!
Först, såklart, 45 minuter sent, sen var det felvänt. Vilket gör mig ganska vimsig.. För att det var sent var det sjukt mycket skräp och äckligaste tåget jag städat sen i typ höstas. + Att som ingen runt om här missat så har det snöat nåt sjukt idag, dvs jag har gått med 10 tunga säckar, i djupsnö, fram och tillbaka. Jag är så jävla sleten att jag inte vet vart jag ska ta vägen..

Jag är sjukt trött på att alltid vara fysiskt utsleten, för det är inte alls ofta jag känner mig pigg. :/ Vill så gärna ha nåt annat jobb, och om nån känner för att byta med mig, så varsågod! Just say the words...

Nu när jag fått gnällt av mig kan jag ju berätta vad jag gjort idag.
Vakna och var astaggad på att följa med mamma till Hammarö och antagligen köpa ny bil, men så blev det inte. Dom åker imorn istället.. Så jag hade duschat, fixade lite och åkte till Solvik. Var ute med hundarna, blev ståendes och prata lite med Vidar.
Åkte och pantade ur min bil, sen till stallet för att lämna morötter, och efter det till Fallet för att mocka/fixa åt Jerryboy. Louise var där, och ingen av oss var värst taggade egentligen att göra nåt vettigt i snöstormen, - men vi gick en liten promenad med pållarna iaf. :)
Försökte ta mig hem (körde fast typ fyra gånger eller nåt sånt..), letade parkering, gick in, fick tråkigt, började diska. Kände mig iaktagen så jag vände mig om, och där står Jens. Fan vad jag skvatt kan jag lova...
Slöade lite, sen blev det iväg till auktion för lite fika. :D Hem, slöa, åt, kollade på TopModel.
Hämtade Staaajna och åkte ner till jobbet. Tack för sällskapet tönt! :)
Och har som sagt jobbat, är totalt utsleten, ont i varenda muskel tror jag och jag borde sova! Meen.. Det är senare problem!

Är rätt pepp på morgondagen iaf! -Hundarna, älskade superfina hjärter dam (Picasso alltså), sen massage i Koppom! Och jobb på det... men det är jag inte så pepp över. :o Men sen är jag ledig två dagar!! :D


Kommentarer
Postat av: Annica

Du kan ringa om det blir för jobbigt på jobbet sen när jag kommer hem sötnos. <3 Såklart när du vill också såklart!

2011-02-16 @ 13:33:53
URL: http://intheheadofannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0