tisdag, 8 februari 2011.

Fan vad svårt det är att skriva 2011 istället för 2010. Får sudda varje gång!

Inte riktigt varit peppad att blogga det senaste, som ni märkt? Har fått lite gnäll om det, så nu skriver jag iaf. ;D

Jag och Kikki var i Edsvalla idag. Kände för att ta en liten roadtrip. Var inne på Carlstad Depå, outleten som är där. Jag kom ut med ett par nya leggings och alla hjärtans dags-present till älskling. Eftersom Kikki påpekade att det var snart, vilket jag totalt inte alls har tänkt på. ^^
Kikade i dom andra butikerna lite också. Det som följde med hem blev en doftgran (skräll) som luktar piña colada, ett läppstift, en silver/glittrig eyeliner och en locktång.
Prövade locktången förut, och jag kan ju säga att den verkligen var värd priset! Riktigt nöjd, kommer förhoppningsvis bättre uppdatering på grejerna imorn, tänkte ta lite kort & så.

Nu ska jag ta mig lite juice och sen sova, astrött! Men jag måste bara nämna att jag är lite kär i Marris nya bäbis! :D


Har för övrigt inte träffat mitt hjärta på två dagar nu, känns skumt!

Kommentarer
Postat av: Marri

Testa att vara med honom en helkväll så är du inte så sugen på en egen valp sen kan jag säga! haha.

2011-02-09 @ 10:11:44
URL: http://snoppmarri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0