onsdag, 9 februari 2011.

Mjau. Det blev visst inga bilder på grejerna, tyvärr.. Kanske imorn, om jag hinner och orkar. ^^

Råkade visst vakna vid tolv, hade tänkt att gå upp tio.. Skulle äta frukost, MEN VI HADE INGEN MJÖLK. Blev aningen deprimerad! Så gick till Konsum och handlade mjölk och lite grejer till ett recept jag hitta igår som såg gott ut! Dock möblerar dom ju om hela butiken varje dag, så jag hittade ju knappt nåt. Lite störande..

Frukost, dusch, sen kom älsk hem, och efter en stund kikade Sillen och Sara förbi. :) Sminkade och lockade håret på Sillidill, sen stre vi lite, dom spelade mobilspel. Alla tre dessutom, på varsin Iphone. ;o Började med maten, Sill&Sara drog, åt mat, chilla lite, sen kom Marri och hämtade mig!
Vi åkte och kikade lite på Erikshjälpen, hittade inget kul. Sen åkte vi till Kikki på Mary Kay-party. :) Kände ju igen typ alla produkter, även om dom fått ny förpackning. Riktigt rolig kväll! Det var Marri, Kikki, Jeanette, Annelie och jag. Och hon som hade det. :) Köpte ingenting, men hon som hade det kommer hit nästa torsdag och visar sminket! Då kanske det blir nåt köp.. :)

Åkte till Jössefors, satt där, kikade på Irene Huss och sen blev det hem. Nojjade mig över att jag inte var säker på om Petra jobbade idag, så åkte ner och kikade samtidigt som jag pratade med min älskade kusin i telefon!
Nu ska jag ställa in älsklings matlåda i kylskåpet och sen sova!

Här är receptet, riktigt gott som sagt var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0