onsdag, 23 februari 2011.

Dagen började helt jävla underbart, - arbetsintervju på tisdag!
Duscha&gjorde mig iordning, gick ut till bilen för att åka till stallet. Kollat på bilen och tänker typ "nåt är fel.."
MEN JA, SÅKLART ÄR MINA FÖRBANNADE JÄVLA FRAMBLINKERS SNODDA. Tack för det liksom.
Blev så förbannad att jag börja grina, ringde Jens, gnällde lite. Åkte till stallet, gnällde av mig till Stina.
Ringde han som har den vita 745 som jag skulle få köpa draget av som aldrig blev av och frågade snällt om jag fick låna hans framblinkers! Snäll som han är så fick jag det och han satte på dom på min bil efter att jag passat Skruttisen. Som för övrigt tyckte det var jättekul att leka i 740'n. :)
Jo, justde! Jag råkade stå på fel ställe vid fel tidpunkt också, så nu har min telefon ett ascoolt märke på baksidan! Fan inte alla som har broddmärke på telefonerna. :D
Tog med mig Stina till Kocki, åt mat, skulle skjutsa hem henne men hon var utelåst, så hon fick följa med hem till pappa. Men det var bara Marie och Ossi hemma, men det gick lika bra det. :)
Kom hem, fick av mig kläderna, sen ringde Jens. Han behövde ut till Jössefors för att hämta bil, så det var bara att byta om till jobbkläderna och gå ut till bilen igen, och kaffe, kakor och smörgås i Jössefors!
Hämtade Stina, åkte ner till jobbet, jobbade.

Ska ringa på bil imorn när jag vaknar, sen gå med hundarna, rida&fixa åt Jerry, hem, duscha, kolla på lägenhet. Borde egentligen till skroten också, men jag tror faktiskt jag får ta det på fredag istället..

Lägger in en jättefin bild på bilen när jag hittat sladden till mobilen! Låter som en bra idé? Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0