onsdag, 16 februari 2011.

Grattis mormor, idag skulle du blivit 93... Saknar dig. <3

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, vet inte ens när jag skrev sist? Måste kolla.. I torsdags, omg!

Fåse, fredagen var jag iaf på sjuuuuukt dåligt humör när jag skulle jobba, tåget var 45 min sent, hade en liten slav som sällskap, tack för det. Blev på bättre humör när jag såg att skiten var ett femvagnars!

Lördagen vare svårt att ta sig upp, tog typ två timmar. Åkte till stallet, och öh.. Mja, jag minns inte riktigt. Världens bästa minne, eller hur det var! Måste fråga Jens vad vi gjorde i lördags..
Eh, ja, vi åt mat hos Dan och Emelie iaf, sen kom Kikki och hämta mig så åkte vi till Marcus. Var tänkt att vi skulle gå på Push och ta nån öl, men blev mestadels att vi spelade sällskapsspel. :)

Söndagen... Så försökte jag vara starthjälp åt Audin, men den ville inte starta. Så Skruttis och Jea fick puttra 740 hela dagen. ;D Mjaa, hade kvällen på hästarna och lite så också. Var i Jössefors en sväng, och åkte hem och kollade på Wallander med älskling!

Måååndags...? Tvätt, hundar, mockning&fix åt hjärtat, fick med mig Emelie dit! :) Var och åt på Annas med älsk, var ju alla<3dag. Hade även fått choklad och tulpaner av mamma. :) Ljusgula och asfina! Var på helt okej humör, dock var tåget en timme och 25 min sent! Meen, var ett femvagnars utan skräp typ. ;)

Och igår, var jag rätt seg upp ur sängen också. Gick med hundar och var en sväng i stallet och passade Skruttis. :) Sen hem, firade att tåget var helt inställt! Sen var jag och kvällsfodra hästarna, Staajna var såklart med. Åkte ner och faxa på jobbet, sen hem till Stina en sväng. Hennes lillsyrra är bara så söt!
Kollade lite på teve, somna vid tolv!

Och till sist, idaaaaaaaag!
Tro det eller ej, MEN, jag gick upp tio över 6! Förflyttade mig och täcket till soffan och fick frukost av älskling! Rövade mig ner till HK till halv åtta och tränade med Kikki och Jessie, core. :) Hem, chilla och pratade med Sunniva ett tag, sen till stallet där Jeanette, Skruttis och Camilla var. Bjöd på kaffe gjorde dom å. :D
Hem, letade fram skidor, snow-racer och pulka till Embla som Ove och hon kom och hämtade. Duscha&de, åkte till Erikshjälpen. - Hitta inget idag. :( Var ute med hundarna, drog varvet förbi Kocki och fick mig kycklingburgare och mos. En heelt suverän lunch! Hem och chillade, dampade på nya msn och städade. Åkte till stallet och kikade lite, sen till Jössefors för mat typ. Och kaffe. Blev en sväng till pappa på väg hem, Ossi har blivit sjukt stor! Och hjälp vad glad en hund kan bli när man kommer, kände mig riktigt välkomnad! Sen hem och kollade på Fuskbyggarna och slutet av American Pie med älskling.
Nu ska jag nog sova så jag hinner med allt jag ska imorn! :D Orkar inte lägga in bilder nu, kanske blir imorn. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0