tisdag, 26 april 2011.

Vi har fått nyckeln till nya lägenheten! :D:D:D
Annars idag har jag ridit "min" älskade Picasso. Tätt som bara den dock. Brunstig. :P Stundvis riktigt fin och stundvis totalt ointresserad av mig! Red fram och tillbaka på grusvägen en stund. :)
Annars kikat in i nya lägenheten, ätit mat, jobbat&träffat Stinabaaaby. :) aka Stina the Geek! ;)
Har tvättat också!
Igår packade jag en del, sen blev det en sväng till Challa med Jeanette, Skruttis och Stina. :) Köpte två nya nagellack från Depend, ett ljusgult, tror det heter 210, och ett vitt skimrande. :) Ska inviga dom imorn tänkte jag..
Annars så var jag och jobbade&lite så. :)
Har inte så mycket vettigt att skriva direkt.. Inte mer än att jag ser sjuuuukt fram emot till vintern (eller när det blir!) Hoppas bara på ett fast jobb innan dess! Bättre inkomst i allmänhet iaf! :D:D
Smöla. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0