söndag, 3 april 2011.

Haft en fullspäckad vecka, är sleten nu kan jag lova! Men värre var det igår när jag vaknade...

I måndags hade jag tvättid, as usual, och så. Tvättade nya bilen&så, var i Jössefors. Å jag jobbade..
I tisdaaaags.. eh, har jag för dåligt minne för att komma ihåg, jag jobba iaf!
Och på onsdagen var jag och Sill i challa. Fick med mig ett par svarta jeans, ett par mörkgrå Kawasaki, ett par orangea pumps, ett par pilotbrillor, lite hårsnoddar ååå.. sen tog de nog slut tror ja. :) Fick även mina sminkborstar som älsk gett mig i försenad allahjärtansdagpresent. :) var i jössefors en sväng på kvällen å!
Torsdag, så åkte jag till stallet för att rida en sväng med Josefine å Stina, men vi strunta i det pga snöstorm. :o Fixa iaf åt Jerry, sen blev de å stå å stri med Daniel å Michaela som underhållning när jag va i stallet. Va dock där i flera timmar å fick i princip inget alls gjort! Ellerja, tog kort på Daniels sadel, men inte mycket mer. :P Va å jobba å..

Fredagen började med att jag gick med vovvarna, sen åkte jag och koppla på släpet å så kom Kikki&Jerry så vi åkte ner till ARK. Kikade när Kikki red, sen åkte vi till Fallet och bytte ut Jerry mot Picasso och åkte ner till ARK en gång till. :) Då red jag! Gick absolut hyfsat. :) Gick nog bättre än det kändes å tror ja.. :) Åkte tillbaka, sen plocka vi upp Stina å tog en sväng t skroten, å sen till donken. Tillbaka till stallet, Kikki åkte hem och jag och Stina packade Listas grejer. Så kom Daniel lagom t att vi skulle lasta Lista, som inte ville gå på. Så han var räddaren i nöden, som vanligt. :P Åkte och lasta av Lista på nya stallet, bärde in grejer, åkte tillbaka med släpet.. Åkte hem, sen jobb.
Lördag vare stall å hårfärg som stod först på dagsordningen. På kvällen blev de inflyttningsfest hos Jessi å Jossan. :) Kikki blev med dit å.. Å så blev de Rajjens! :D

Idag har jag varit i stallet, jobbat litegrann, sen varit i Jössefors och nu kollar jag på Taken.

Har för övrigt gjort en sminkblogg å, men den är ju jävligt färsk, så inget är fixat än. Tänkte ändå länka den. ;)
http://sminkofanten.blogspot.com/

Kommer in lite bilder i ett enskilt inlägg sen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0