söndag, 24 april 2011.

Mehehhe.. Då har det gått en vecka till då!
Och vad har jag gjort tro?
Jobbat, träffat härliga människor, tro det eller ej varit på promenad(!), varit i stallet, fixat naglarna (mehehehe), varit i stallet och soooolat!
Ungefär så iaf. Har dåligt minne har jag märkt.. ;o
Kan ju nämna att vi snart flyttar!! Lägenheten är tom! :D Var förbi där förut, så ska ringa på tisdag! :) Har även fått bilen tonad, tack Dan å tack älskling! :D Marri och Douglas var med som sällskap också. :) Douglas å Pepsi blev kompisar! Zelda var inte mest impad av Douglas dock. ^^
Imorn? Jobba, plus väntsalen. Annars blir det att packa å städa lite här hemma iaf.. Kanske ut till PP också. :) <3
Red med Stina förut, hon lånade Jerryboy! :) Och, oh lord, vilken brunstig häst jag red.. Dock var det sjukt lättmockat åt henne! Och Daniel hade fixat hö. :D Happyface! :) å Stina var söt å gjorde mat och fixade lindorna! :D
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Men eftersom en viss Josefine gnäller om dålig uppdatering får jag väl skriva några rader, känns dock att bli rätt flum, är trött. Fast det borde jag inte vara, vaknade ju tjugo i ett! (Nu är klockan tjugotre över ett, dock tolv timmar senare!! :O
Sitter och kollar på Criminal Minds, suspect behaviour! Spännande, dock var det ännu mer spännande på vanliga Criminal Minds!
Eeeeeeh... Ja, nu vet jag inte så mycket mer att skriva. Tänkte ladda upp nån bild eller nåt så inlägget ser lite roligare ut, så det ska jag nog göra nu!
Mehehehhehehhee... Naglar! Dock slarvigt gjorda..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0