onsdag, 6 april 2011.

Igår var det tisdag. Tog en promenix med vovvarna, åkte och tränade, gick en sväng med Ossi. Hem, duscha, besiktade Roy'en, sen blev det stan med mamma. :) Mestadels Lindex dock! Fick mig ett par jeansshorts, tre par nya trosor, en ögonskuggspalett från Isadora och två läppstift från Isadora! Riktigt nöjd med allt! :D Det jag prövat iaf..
Chillade resten av dagen fram till jobbet. :)



Idag däremot blev det upp tidigt, skulle till Karlstad med älsk! :D
Duscha, blev klar, pantade ur bilen, åkte till KTC, släppte av älsk, åkte till stan å åt sushi. Sen satt jag på TraffiCare å stre tills älsk hade slutat. :) Kikade Solareturen, Rusta och Ikea! Åt mat på Ikea å. :) Fick med mig en Kittybok från Solareturen, en rosa hink som jag ska ha som tvätthink (bilen alltså..) på Rusta, och saxar och "en-sån-där-jag-har-mina-pumps-i" från Ikea, dock en bredare än dom jag har.. :)
Åkte direkt till Jössefors när vi kom hem, åt lite till, sen blev bilen ren plus att extraljusen åkte av! Nu ser han ut som en vanlig bil igen! :D
Blev direkt därifrån till stallet, ellerja, mellanlandning hos Daniel och lyckades med att vi åkte i hans bil till stallet eftersom min var nytvättad! :D Tog in dom&så, sen hem och kollade på film med älsk.
Nu ska jag fixa tidsinställt inlägg på andra bloggen, sen sova! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0