onsdag, 27 april 2011.

Sitter å väntar på mat en sväng. :)
Håller ju på att flytta grejer å sådära, snart tillbaka till nya lägenheten å! :)
Har packat upp mina älskade skor, och lite glas&porslin å sådära som vi inte använde så mycket i nya lägenheten än så länge. Även lite handdukar å köksredskap. :)
Va med Stina förut, köpte hårfärg å var på Erikshjälpen. Träffa Josefine på konsum å! :) Trevligt trevligt, dock var hon nästan blind först, så fick ringa dit henne!
Jag & Stina träffade även Ava och Jonas när vi skulle in på godishuset och köpa godis.. Vilket vi sen aldrig gjorde. :o
Åkte till lägenheten å städade lite, för det var dom sjukt dåliga på dom som bodde där innan!
Sen hem, packa, älsk kom hem, till lägenheten å plockat upp saker. Josefine kom och kikade och var sällskap å! :)
Resten av dagen består av mer flyttgrejs, panta och ta in hästar. Sen är jag nog totalt död! :o
Bjuder på en gammal bild..
Kastor


Kommentarer
Postat av: Kusselin

Är det samma gummisnodd som jag en gång stal? :)

2011-05-01 @ 18:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0