torsdag, 30 september 2010.

Drog mig upp ur sängen strax före tio, duscha&de. Skjutsa älsklings pappa från Volvo t jobbet igen, bilen skulle in på service. Sen upp till stallet där Jeanette, Skruttis och jag flyttade mestadels av grejerna. Och ja, Skruttis var väldigt duktig medhjälpare! :) Hem, bytte om, stan med Annica som även blev med när jag och älsk drog och käkade thaibuffé. Åt nog seriöst 15 vårrullar. :o Och massa annat! Sen hämta jag upp Kajsa så blev de en sista ridtur i Bålgård, känns skapligt konstigt måste jag medge.. Hem, halvdog på sängen, gick ner till Annicas mamma och fikade med dom. :) Sen handla, ner och sa hej till BeäM, hem, åt, sa hej till grannen och Jessi, försökte sova men det lyckades jag ju som vanligt inte med. Så hamnade framför CSI och datorn.. Sikken skräll..

Imorn blire flytta hjärtat till nya stallet, hämta hö och så ska jag jobba, whoooho. Kommer bli sååå kul! :P



Fin tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0