tisdag, 28 september 2010.

Tragiskt! Var is på rutan när jag sluta jobba förut.. :( Värme tack!
Började dagen med en tur ihop med Christine och Jerry, skitmysig tur! Om man bortser från vissa omständigheter på vägen hem.. Donken en sväng efter stallet, sen hem till Kikki och pallade äpplen. :) Hem, städa badrummet, duscha&gjorde mig iordning, stan. Sminkborttagning inköpt igen! :) Var och la undan stövlarna jag dregglat över länge, var nämligen 10% rabatt efter 18! Var ju tjejkväll på stan idag, lyckas fan alltid vara det när jag jobbar? :P Sen åkte jag hem till mamma och lekte lite med Putt, invigde mammas kaffekokare och peta i lite färg i huvet på henne, hoppas jag inte missa nåt. :O (Färgade utväxten alltså..) Sen hem och placerade röven i den vita bilen istället, ut t Jössefors och åt tacos! Kärlek på tacos, MUMS! Sen köpte jag stövlarna, kärlek på dom också! Hem, låg i soffan och var allmänt opepp på att jobba! Sen blev det jobbet, pratade med Emmely i telefon ett tag å, riktigt längesen! Höjde humöret en aning iaf! Och Lillan och Fjanton orkade också lyssna på mitt gnäll, tack! <3
Blev korv och mos på 7/11 när jag åkte från jobbet, var sjukt hungrig! Och innan jag satte mig här tog jag bort smink, borstade tänderna och var tillochmed så jävla duktig så jag använde tandtråd! :) Tandläkarn sa att jag behövde det.. ^^
Bilder från idag kommer imorn! Dom på tröjan och örhängena kommer också! Kanske kan knäppa ett kort på stövlarna också ifall nån är nyfiken! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0