tisdag, 21 september 2010.

Ossi :)

 

Dagen idag har bestått av att jag lekte fotograf när Jeanette&Picasso hoppade en sväng, lekte även fotograf när Kikki red/hoppade Jerry. :) Skjutsa Kajsa t skolan, gick med hundarna, fick mig god mat av Anders, hem, chilla. Jessi svängde förbi en sväng, skjutsa hem henne och hämtade Ossi. :) Jag och Ossi träffa Kikki en sväng, åkte och handla... Lyckades tappa bort bilnyckeln när vi skulle åka därifrån, bilen var upplåst och jag satt i, men hade tappat bort nyckeln... Tog min fem min att hitta den! :( Hem och älskling gjorde ugnspannkaka, jag och Ossi chilla (han sov och jag satt mest). Åt, kolla teve, lekte med hunden. Skjutsade hem hunden och åkte och jobbade. Femvagnars! Yaay. :) Lyckades dock slå huvet i en lucka som gjorde att skallen snurra i typ en timme, bra där! Fixade väntsalen och nu är jag äntligen hemma och ska snart sova! Ska hämta Ossibebisen vid halv tio imorn. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0