söndag, 5 september 2010.

Bah, har inte sovit bäst kan jag ju säga. :P Atli låg på mina fötter och älskling tog upp hela sängen, runt fem tröttna jag och la mig på soffan och sov istället... Vilket resulterade i att jag fick ont i nacken. :P
Har iaf tvättat bilen, varit i Jössefors och kollat på film, mer än det har det inte blivit.. ;o Var nyss ute på sista rundan med Putt, har faktiskt saknat den lille gubbgrinige vovven! Han är inte perfekt, men han är min lilla stjärna! :) Hoppas dock på att jag får sova bättre inatt.. ^^

Märks vad som händer imorn... Är inte mest sugen på att jobba iaf, så får hoppas jag slipper! Har inte riktigt orken till det just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0