onsdag, 29 september 2010.

Har varit riktigt jävla seg idag! Vakna vid elva, duscha&så, sminka mig, hitta en gammal Kittybok som jag började läsa. ^^ Sen somna jag och älskling kom hem! Då bestämde vi nånting som jag ser fram emot så jäääävla mycke! :D Iiih! Mamma var här en sväng, sen blev det mat. Potatis, sås och lax! :) Riktigt gott. En sväng till Jössefors på kaffe och sen handla vi. Jag åkte ner och prata med både Petra och BeäM nere på station och sen blev de hem på kaffe med älskling och grannen! :) Kollade på Välkommen åter och åt massa kakor! Stekte köttbullar och diskade lite, sen blev det mera kakor och teve! :)

Nu kommer bilder från ridturen, och dels på två par av örhängena och en bild på tröjan som inhandlades för en vecka sen! ;D


Christine och Jerry, kamerorna i högsta hugg! ;D




Picassorumpa. <3


Löv och uggla! (Ugglan är i silver, blev inge bra med blixten på! :/)


Seriöst typ världens skönaste tröja!

Imorn blire ridtur och flytta lite grejer, annars chill. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0