onsdag, 15 september 2010.

Måste bara börja med att jag är så jävla lycklig just nu. Omges av människor som fyller dagarna med glädje och skratt, helt underbart! Tack för det! :)

Annars har dagen idag sett ut i princip som dagarna brukar, upp, promenad med fåren, duschade, tandläkarn och 737:- fattigare. Stan för frukost (klockan tre....) som bestod av en ciabatta med tonfiskröra. Drog ett litet varv på stan med Jossan i örat, åkte hem, la mig på soffan och fortsätte stri lite. Jens kom hem, jag somna (skräll?) sen blev det pizzaköp! En Amerikansk pizza med dubbel botten från Shalom, familjepizza... Vi åt ungefär en fjärdedel! :) Kikki kom och åt pizza med oss, men hon hade med en egen! ^^ Myspys. :) Sen blev det teve/slötitting på datorn, och min käre morbror kom förbi. :) Åkte och hämta Alex och skjutsa honom till Jössefors, sen till jobbet. Fick besök av Emma också! Stod och stre bra länge! :)
Nu väl hemma har jag lagt kläderna i tvätten och druckit te och ätit upp det sista av mitt godis.
Imorn blire lektion på älskade Picasso och sen jobba med Kikki på auktion. :) Ska försöka rycka med kameran imorn så blir de förhoppningsvis lite hästbilder... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0