måndag, 27 september 2010.

Började dagen med att åka upp till stallet och borsta Picasso litegranna. Sen blev jag och Kikki med ner och kollade när Jeanette och Picasso hoppade. :) Åkte och gick ut med en nyklippt liten Scilla och en glad Mitcho. :) Hämtade älskade Putt som jag har saknat som fan! Han blev med mig ner till ARK för att kolla när Kikki red Jerry. :) Busade lite med honom i ridhuset också! :) Längesen jag såg honom så glad, älskade hund! :')
Hem och fixade med lite tvätt, sen blev jag och Putt med och ombesiktade NNO'n. :) Gick galant! Åkte ut t auktion där Putt fick korv av Ewa-Lena, han blev glad! Hem till tvätten, duschade, somna på soffan, gjorde mig iordning och sen kom grannen och Larsen. Kollat på teve och chillat med dom mestadels av dagen! Kollat på Ullared och Lite sällskap. Sen blev det ganska många varv med Jessi och Negerbollen, som vi döpt hennes tuffa bil till! :D Stre lite med BeäM också. :) Nu sitter jag här och ska fan ta och lägga mig inom kort, ska iväg till stallet när jag vaknat och rida en sväng med Kikki och Jerry! <3 Sen får vi se vad dagen bjuder på, antagligen inte så mycket mer än chill innan jobbet.. Vore ju fan överlycklig om tåget inte kom in måste jag säga..

Putt och Skrållan för ett bra tag sen.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0