måndag, 20 september 2010.

Nu är jag utvilad! Mellan 10-11 timmars sömn inatt. :) Så jävla gött! Har iofs ont i fötterna, skrek nästan till när jag reste mig upp imorse, men vi får hoppas att det går över under dagen. :)
Dagens planer är tvätt, gå med hundarna och passa Ossi. :)

I fredags gick jag faktiskt upp tidigt, var i stallet till nio och jag och Kikki skulle rida på långtur tänkte vi! Men.. Så fort vi kom från gården började det såklart att regna! :P Så efter en bit tyckte vi att vi går hemåt nu, men då slutade det så vi kom fram till att vi skulle fortsätta ändå. En liten stund efter att vi hade fortsatt började det såklart regna igen! :P Fick en mysig tur trots regnet iaf. :) Kan inte förstå hur jag kan vara så otroligt kär i en häst? Hon är fan underbar! :)
Annars så somna jag när jag kom hem i brist på nåt att göra typ.. Så åkte ner och städade på kontoret och lyckades såklart låsa in nyckeln, ellerja, jag gick ut för att hämta en grej, ytterdörren gick igen och inne var mina nycklar! :) Kan även tillägga att jag inte hade värst mycket batteri eller pengar på telefonen.. Älsk kom ner och räddade mig så jag fick låna hans för att ringa till Petra. Hon var snäll och kom och öppnade åt mig! :) Duscha&så, älsk åkte iväg på lan. Jag åkte och köpte mat på Kocki, tog med till pappa och lämnade ner Saaben. Älsk skjutsa hem mig så jag kunde hämta bilen för att åka och ta in hästarna. :) Träffade Madde i stallet å, så stod och stre i bortmot en timme.. Sen åkte jag till Sillen och var med henne, kollade på teve, lekte med Emo och tog nåt varv..


Innan det började regna! :)


Finaste hjärtat. :)

Lördagen började också hyfsat tidigt, var i stallet 10. Red runt Myrom med Kikki och Kajsa, dvs Deli fick följa med ut också. :) Inget regn blev det idag! Så vi hade iallafall tur med vädret. ;D Var ute mellan 1 timme och 1½, riktigt mysig tur de med, med lite krångel&så, men det löste sig jävligt fint ändå. :) Hem och gjorde mig iordning, sen iväg till Kocki för att jobba em. Åkte till Sillen när jag slutade, höll på att somna i hennes soffa vid elva så åkte hem och la mig..


Christine&Jerry, Kajsa&Deli.


Picasso&Jerry :)

Igår, söndag. Snoozade i 1½ timme.. Benny hämtade min bil och fixade däcken, tack! :) Jag åkte ut till älskade Picasso och longerade henne en sväng.. Sen hem, duscha, åkte och jobbade heeela dagen. :) La oss vid elva igår, skapligt gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0