lördag, 4 september 2010.

Jag avskyr ju hösten, helt klart tråkigaste och mest deprimerande årstiden på heela året! Men, lite kul är det att jag med gott samvete kan gå i mina stövlar igen, och plocka fram halsdukar och vantar! (Var sjukt kallt när vi var ute med Putt nyss, hade gärna haft vantar...)

Onsdagen spenderades med fika med grannen, träffade Alex en sväng och så var jag med Jessi nästan heeela dagen. Riktig mysdag! Umgicks med Jens innan fikat också, för han gick eftermiddag och började typ halv tre.. :) Läste ut nummer 46 i Isfolket också, ellerja, började läsa och läste ut. (Nacken blev bättre över natt till onsdag, tack och lov. Känner dock fortfarande av den, och idag äre lördag..)
Torsdagen blev inte alls som jag hade planerat, fick ett samtal från Kikki som undra om jag kunde hjälpa till på auktion, så jag och älskling åt och jag gjorde mig iordning och åkte till auktion. Så stod i kafeterian där mellan 3-9, sen med Kikki upp till stallet... Åkte därifrån kvart i ett, efter att nåt mindre bra ägde rum.. :/
Fredagen bestod av slöa, fixa bilen (okej, konstatera att jag måste köpa nya däck..) och jobba. Fick städa ett äckligt gammalt loktåg som var 34 minuter sent.. Men vid tolv blev det party hos mig, för Louise, Jessi, Sunniva och Larsen kom och sa hej. :) Sunniva hade bakat bullar som hon hade med, och juice! Lyckaaaaaa!
Idag, lördag, har jag varit på sämsta humöret som går, typ. Mina skor jag vill ha var såklart slut i Karlstad, vilket tyngde ner min dag helt. Personen som älsk köpte nya fälgar av var sjukt dryg och vi träffades typ 2 timmar senare än vad jag och älsk hade räknat med.. Hämtade Putt, åkte till Jössefors, var där ett bra tag, åkte hem, sen kom Sunniva och Larsen hit och kollade på film..
Mene, förlåt för mitt dåliga humör. Men Annica höjde mitt humör och blev hjälte eftersom hon lovade att köpa skorna till mig! Dom fanns nämligen i Köping. :)

Nu blir det sängen, har ingen aning om vad det blir för äventyr imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0