fredag, 24 september 2010.

Mjau.
Passade sötnos-Ossi igår också, mellan 10-16. Vi hann med promenader, bilåking, sova och en massa skoj. Han fick följa med upp till stallet och hälsa på Jerry också. :) Skjutsa hem Sillen som vi hade umgåtts med när jag åkt hem med Ossi å. :) Sen hem, somna på sängen, Larsen och älsk var och handla lite. Blev väckt när maten var klar. Jens är bäst i hela världen. <3 Kollade på teve och jobbade.. Vilket inte var så jävla kul, jobba alltså.

Idag var jag och red lektion på Picasso. <3 Utan stigbyglar hela passet så antagligen har jag träningsvärk imorn! :P Hem och duscha, älsk, Age och jag käkade thaimat hemma hos Age och sen kom Kikki och hämta mig. :) Åkte till Prästängen och satt och tjata lite. :) Fick pizza å, gööött! :D Tack! :) Blev med och tog in hästarna, sen blev det några varv i stan, en sväng in och kolla Rajjens och sen åkte jag hem. :)
Bilder på örhängena och det har jag inte lyckats med än, men det kommer väl det med. ^^

Finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0