tisdag, 14 september 2010.

Bah, hamnar i svackor med bloggen märker ja! :( Tycker ju egentligen att det är rätt kul..

Är sjukt shoppingsugen kan jag tillägga, var nära på att klicka hem x antal grejer från HM's hemsida nyss.. Men jag var duktig och inte gjorde det. :) Måste ju ändå betala tandläkarn (ska dit imorn.....), köpa nya däck till bilen, besikta och skatta den.. Sen spara ihop lite mera pengar till mina planer för hösten. :)

Har inte gjort så väldigt mycke ovanligt senaste veckan, utan typ stallet, hundarna, jobbat och träffat folk typ. :)

Idag var jag först och agerade lite moraliskt stöd åt Kikki som var nere på ARK med Jerry, sen lite moraliskt stöd åt Jeanette när hon hoppa nere på ARK. :) Gick med hundarna, hem och duscha, blev hämtad av Kikki och så drog vi och käka thaibuffé! Jag seriöst älskar vegetariska vårrullar! Det var sjukt gott! :D Dröla runt lite, köpte nytt puder och en nagelfil. :) Mycket trevlig början på dagen! Lagade mat när älskling kom hem från skolan (suger att han börjat för terminen nu tycker jag. :( ) åt och kollade på teve. Jag frös som fan så täcket var min vän! Åkte och jobba.. Blev överlycklig när jag såg att det bara var ett femvagnars! :) Trevlig personal vare å, så det kunde faktiskt inte börja bättre på jobbet! :) Var hemma vid ett, sa godnatt till bilarna och nu har jag käkat en kall matlåda. Inte att rekommendera! :( Annars drölat runt på internet en sväng.. :)
Har för övrigt ont i magen å, googlade magkatarr och de verkar va de. :/ Men jag är ju ingen läkare, men om jag får gissa så är det det.. ;o Drygt!

Imorn äre stallet, hundarna, tandläkarn och jobb som gäller.. :) Hoppas på 5-vagnars imorn med! (och för övrigt, varför ska det alltid vara x2000-tåg som är inblandade i alla olyckor på sistone?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0