torsdag, 4 november 2010.

November.. Fan vad fort detta året har gått! Känns knappt som jag hinner med!
Just nu ligger jag i sängen, har inte tagit mig längre.. Ska väl snart gå upp och duscha och äta och sånt.. Har läst igenom lite bloggar, och fb, och bdb.. Så nu tänkte jag kladda ner nåt här i brist på annat att göra eftersom jag inte orkar gå upp riktigt än! :P
Enda jag har planerat idag är att jag ska jobba ikväll.. Blir väl antagligen en sväng till stallet å.. :) Borde ut till Sulvik så jag får bilen kollad å, får se hur de blir med den saken! :P Borde även ner till ARK en sväng.. Men äsch, senare problem!

Funderar på vad jag vill ha i julklapp också.. Helst en ny bil opch häst och ett annat jobb, men för att va lite realistisk så vet jag faktskt inte en enda grej jag vill ha... Behöver ju ny ridhjälm och nya ridstövlar, men är inte så jättekul att önska sig pengar till det av alla.. Jag har seriöst ingen aning om vad jag vill ha, det är nog fan första året det händer! Får fundera påt.. (Och känner jag mig själv rätt har jag antagligen endera en hjälm eller stövlar innan jul...) Skulle ju iofs behöva en tävlingskavaj...

Nej, nu skriker magen efter frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0