torsdag, 11 november 2010.

Måste bara bara gnälla lite till en början; FYFAN VAD JAG HAR ONT I RYGGEN. Så. Slutgnällt!

Somna som en stock vid elva igår, gick upp vid tio imorse, då hade jag tröttnat på att stirra i taket! Sunnivas reaktion (på msn) var ungefär; Är du vaken NU? :o Och ja, så var det faktiskt! :D
Dröla lite, gick ut till bilen och grävde fram den. Tog seriöst en kvart! :P Åkte och gick med hundarna, Mitcho var inte riktigt lika pepp idag som igår dock. Lite synd! Åkte bort till auktion för att säga hej till Kikki, men direkt jag kom dit fick jag order om att sätta mig i bilen, för hon skulle till stallet och fixa. Så jag följde med! :D Stre lite, sen tillbaka till auktion. Jag köpte mig en tonfiskmaaaacka! Gottgott. :) Duktig Kikki. Sen blev det en sväng till älskade Picasso, mockade och fixade mat, och stre en jävla massa med Josefine under tiden! :) Så kom Jeanette och Skruttis, så jag passade Skruttis medans Picasso blev motionerad! Han var inte sååå pepp idag så det blev inte så länge.. Sen krångla hö't lite, och så ryckte jag in Lista och åkte hem. Bytte om, sen åkte jag och älsk till Jössefors för att invänta pizza! :D Åt med älskling, Dan, deras mamma och min Toffel. :) Stannade på kaffe å, och sen blev det hem till min älskade soffa och mitt älskade täcke, iaf fram tills jag skulle jobba! Har varit nere och jobbat, tog extra lång tid pga ryggen som fått nåt ryck? Så duschade när jag kom hem, för en gångs skull jävligt varmt (iaf enligt mig) och fixade med lite allt möjligt. Men nu ska jag fan ta och sova! :)

Spörs om jag hinner med det jag tänkt imorn! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0