tisdag, 9 november 2010.

Igår, måndag alltså, blev det en tur till Kongsvinger med mamma och Atli! Och innan vi åkte fixade jag tvätt och var ute med vovvarna. Fick lunch hos mamma också. :) Lämnade Atli där han blir klippt, sen en sväng med mamma på Kongsentret (stavning?). :) Blev fika bestående av en koffeinhaltig dryck och kvikklunsj. (Stavning igen? ^^) Åkte och hämta Atli, skitliten blev han! Sötnosen. :) Åkte hemåt, lämna av mamma och Putt, sen till stallet och pussade lite på Picasso, och efter det vidare till Kocki för mat! Hem, träffa älskling i typ en halvtimme, sen ner till jobbet. :)

Idag vakna jag alldeles för tidigt av en jävla borr nånstans i närheten! Sög. Somna om lite och åkte till hundarna. :) Sen vidare till stallet och mockade, sen en skrittur på Picasso ihop med Kikki och Jerry. :) När vi kom tillbaka vare fan vitt på backen! Fixa iordning mat och hö, skulle precis gå, men då kom Jeanette. :) Stre och fixa lite, sen hem och fick besök av Sillen och Sara! :) Blev jävligt mycke skratt! :D Sen till Age där älskling och han lagat mat. :) Kollade även på Ung&Bortskämd. Sen till Jössefors för kaffe! Skulle jobbat idag å, men tåget stanna i Karlstad, och så lätt som min bil släpper hade jag ingen större lust att åka dit och städa det.. Så Frida fick ta det idag istället! ;D Körde bilen varm och sen blev det teve ihop med Kikki. :) Hem för kvällsmat och teve med älsk! :)
Nu ska jag snart gå och kolla till bilen, blir paranoid när den står där jag inte ser den! :(
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0