söndag, 7 november 2010.

Igår blev de höhämting, lektion på en sjukt samarbetsvillig tjej och sen mocka, ta in hö och fixa mat. :) Riktig mysdag i stallet! Kan ju dock påpeka nu att jag har träningsvärk sen lektionen. :o Stina kom och kolla på lektionen och tyckte vi var duktiga, det var kul! :) Blev glad! Kom mer folk också, men det var typ när jag ridit klart! ^^
På vägen hem från stallet fick jag bensinstopp, snälla ge mig en ny bil? :o Skulle ju egentligen fått håret färgat men så blev de inte.. Duscha, somna, åt, stallet, sen bort till Fallet och hälsade på ny häst och klappade lite på Jerry. :) Hem till Emelie och Dan, men var så trött och sleten så jag åkte och köpte godis och sen vidare hem till soffan och filten!
Idag blev de lite sovmorgon, blev hämtad av Kikki och åkte till Fallet och borstade lite på Jerry. :) Sen snodde jag NNO'n bort till Picasso och var där och greja. Tog NNO'n med Stina och Kajsa och åkte till ARK. Väl nere på ARK lekte jag fotograf, barnvakt, hästskötare och en riktig alltiallo! :) Jerry var riktigt fin på framridningen, - och Kikkis BH gick av! :P Var rätt kul.. Väl inne blev det stopp vid första hindret, men jag tycker dom var skitduktiga ändå! Kikki ställde upp, det är huvudsaken! :) Jeanette drog ett snabbvarv i 70 med en väldigt taggad (och brunstig) Picasso! Tappade även telefonen mitt under banan. :P i 90'n blev det stopp på andra hindret, och ett halft ekipagestopp. Jeanette hoppade nämligen hindret, men inte Picasso! :P Gick bra så det var lugnt så sett! Sen tillbaka till stallet och fixa och dola, handla och köpte hårfärg, sen hem för mat och hårfärgning. :) Tack för hjälpten Kikki. Och tack alla som födgyllde dagen idag, haft en toppendag! :)
Dagen avslutades med film med älskling, - In to the wild, eller nåt i den stilen! Riktigt bra, blev besviken på slutet dock. :o

Imorn blire tvätt, hem till mamma för mat och sen till Kongsvinger för att hälsa på Putts frisör. :) Efter det blir det jobb... Hoppas bilen håller hela vägen!! Vore aningen trist annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0