söndag, 28 november 2010.

Blev väl ungefär som jag trodde i torsdags, gick en timmes promenad med Ossi, blev inte så långt, men iaf. :P Sen och kika på Marris lektion, sen gick jag med hundarna, sen hem och duscha&så, sen stan med Marri. Packade, åt å så, sen jobb.
Upp tidigt i fredags, packade klart och blev upphämtad av Kikki. Vidare mot Jeanette för att invänta Christin och hennes bil som skulle ta oss till Stockholm och Horse Showen! :) Resan dit gick bra, stannade på Subway i Karlstad och på Lidl för att fylla på spolarvätska nånstans, snö vare där iaf! Sen letade vi parkering ett bra tag, gjorde oss iordning, stressade till Globen, käka och kollade där inne. Sen tillbaka till Bromma där vi bodde, och där blev det donken! :)
Blev väckt av en äckligt pigg Kikki vid tjugo över åtta, ville dänga henne med en kudde kan jag lova.. Duscha, sen blev de hotellfrukost. :) Gjorde oss iordning för Globen och Mässan där. Jag köpte en ny hjälm efter många om och men. :P Dom andra köpte lite andra grejer. :) Åkte in till medborgarplatsen och åt mat och sen tillbaka till Mässan igen. :) Tillbaka till hotellet och chilla, sen på kvällen blev de kinamat för andra gången den dagen. :P Efter maten tog vi en Cosmopolitan i hotellbaren. :) Upp till rummet och prata lite, sen sooova.
Vakna typ likadand av Kikki idag... :p Dusch, sen frukost, sen åkte vi hemåt. :) Snö heeela vägen typ! Åt på Pizzahut i Örebro eller nåt sånt.. Älskling hämta mig så åkte vi till Jössefors, jag hälsade på min älskade bil, sen kolla jag på teve och råkade somna.. Sen blev det mat och kaffe och sen hem för att kolla på Beck, nu kollar jag på CSI och lär kolla på Criminal Minds också innan jag somnar.. :P

Glömde såklart ta bilder, bara några mobil blev de, märks när jag orkar lägga in dom. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0