söndag, 21 november 2010. -update

Thaien öppnade inte förrän ett, så tog HK innan. Men sen kom vi fram till att dom inte hade nån buffé idag, så vi gick till Svarta Oliver istället! :) Tyckte jag var bra, för jämt när vi skulle börja äta kom pappa dit, så han betalade min mat sen. :D Åt panerad rödspätta, kokt potatis och remouladsås. :) Sen blev det bort till fallet och så var jag duktig och fixade Jerrys hö. Sen bort och tog in damen. Och HJÄLP vad brunstig hon var idag.. Så sjukt seg, med allt! Och allt hon hade i huvet var att hon var kär i Jerry.. Suck, hon var lite jobbig idag ja. :P Red iaf runt kanalen med Kikki och Jerry, i snön, mys! :) Gjorde ren bakbenen&så, hämta hö och dola lite. Åkte hem och duscha och kollade på teve, sen blev det Kockimat idag igen. :D Kollat mer på teve, Beck blev det också. :) Nu kollar jag på Criminal Minds och innan dess vare CSI. Dröla vid datorn å. :)
Har verkligen världens jävla shoppingsug! Och är lite ledsen att jag missar skyltsöndagen på söndag! :( Åker ju till sthlm under helgen. :) (Igen! ;D) Stockholm Horse Show med Jeanette, Kikki och Christin. :) Ska bli jävligt kul! Hoppas shoppingsuger blir liiite bättre där borta iaf. :)

Vill att det ska komma mer snö också! Blev ledsen när jag såg att det hade slutat förut. :( Ge mig snö så det blir lite ljust ute! :o


Ojen och släpet när Picasso flyttade. :) Duktig bil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0